.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرين تغييرات كنكور88 اعلام شد

معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به زمان دقيق برگزاري كنكور 88، از توزيع اينترنتي كارت ورود به جلسه آزمون سراسري سال88 خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، دكتر حسين توكلي با اشاره به آخرين تصميمات اتخاذ شده در خصوص برگزاري آزمون سراسري سال 88 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي كشور اظهار كرد: بر اين اساس كارت ورود به جلسه كنكور 88 به صورت اينترنتي توزيع خواهد شد و داوطلبان بر اساس اطلاعيه مربوطه بايد در روزهاي اول و دوم تيرماه با مراجعه به سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org نسبت به دريافت پرينت كارت ورود به جلسه اقدام كنند.

وي افزود: بر اين اساس داوطلباني كه در دو يا سه گروه آزمايشي شركت كرده‌اند بايد نسبت به دريافت كارت‌هاي ورود به جلسه مربوط اقدام كنند.

دكتر توكلي با اشاره به زمان دقيق برگزاري كنكور 88 اظهار كرد: آزمون سراسري سال 88 در صبح و بعدازظهر روزهاي پنج شنبه 4 و جمعه 5 و صبح شنبه 6 تيرماه در حوزه‌هاي آزموني سراسر كشور برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: داوطلبان گروه‌هاي آزمايشي پنج گانه بايد در يك جلسه به سوالات عمومي و اختصاصي مربوطه پاسخ دهند.

معاون سازمان سنجش در خاتمه اظهار كرد: در جلسات اخير مرتبط با آزمون سراسري سال 88 در رابطه با امنيت و حفاظت كنكور نيز تصميمات جديدي اتخاذ شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.